ΣΧΕΔΙΑ MARKETING (MARKETING PLAN)

 

Οι στρατηγικές marketing επικεντρώνονται σε τρόπους με τους οποίους η επιχείρηση μπορεί να διαφοροποιήσει αποτελεσματικά τον εαυτό της από τους ανταγωνιστές, επενδύοντας στις ιδιαίτερες δυνάμεις της, με στόχο να προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στους πελάτες της.

Με το  Marketing plan , ο πελάτης είναι σε θέση να κατανοήσει, αναλύσει και εν τέλει να εκτιμήσει τους 5 βασικούς παράγοντες – στοιχεία μείγματος marketing που επηρεάζουν την επιχείρησή του και αφορούν: Προϊόν, Διανομή, Προβολή, Τιμή, Άνθρωποι.

Το τελικό marketing plan διαρθρώνεται από τις εξής παραμέτρους:

  • Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης
  • Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης
  • S.W.O.T. Analysis
  • Στόχοι και στρατηγικές μάρκετινγκ
  • Προτεινόμενες δράσεις και Μεθοδολογία υλοποίησης τους
  • Προϋπολογισμός / Οικονομικό Πλάνο
  • Χρονοδιάγραμμα ενεργειών
  • Μηχανισμοί και διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης του πλάνου

 

ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ

Ενημερωτικά δελτία
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλ: 2410 250772

Fax: 2410 250382

Email: info@ffsimv.gr

Find Us

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι και έγκυρα για Επιδοτούμενα Προγράμματα και Επιχειρηματικές Ευκαιρίες.
Go to Top