ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

 

Βασικός προβληματισμός σε κάθε εταιρεία είναι:

«Ποια είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά στα οποία θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερο βάρος προκειμένου να σταθεί καλύτερα στην αγορά απέναντι στους ανταγωνιστές της;».

Την απάντηση τη δίνει η έρευνα αγοράς. Στόχος της έρευνας αγοράς είναι να παρέχουν στη Διοίκηση των Οργανισμών αντικειμενική πληροφόρηση και να καθιστούν εφικτή την αποτύπωση των τάσεων της αγοράς, των αναγκών των πελατών, των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των ανταγωνιστών και τελικά, να αποτελούν ένα αξιόπιστο εργαλείο εκτίμησης του εξωτερικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος.

Η F.F. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ σας παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο έρευνας αγοράς:

  • ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (Καθορισμός κοινού στόχου (target group),  Έρευνες καταναλωτών)
  • ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (Δημογραφικές εξελίξεις και τάσεις, Οικονομικές τάσεις)
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ
  • ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ
  • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ(Προσωπική, Ομαδική, Τηλεφωνική Συνέντευξη)
  • ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΗΣ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
  • ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ/ REPORTS

 

ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ

Ενημερωτικά δελτία
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλ: 2410 250772

Fax: 2410 250382

Email: info@ffsimv.gr

Find Us

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι και έγκυρα για Επιδοτούμενα Προγράμματα και Επιχειρηματικές Ευκαιρίες.
Go to Top